lemon2005118
暱稱: 星雨@黑芝麻娃娃
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可憐的小昆蟲*
驚 X 9999999
Simple Plan - Perfec...
美好*
自閉自閉~~
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 24
今日人氣: 13
累積人氣: 1661
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天 

 

Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 愉快

今日..........又係嗌嗌嗌...............仲要不停咁走尼走去~~

因為D member要換衫~

個兩個member真係好鬼得意!!!!!!!!!!!!!勁可愛~~~

lunch個盒飯真係難頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!咁都賣得出比人食既!!!!!!!!!!!!!!

So,食左半盒多D就拋棄佢,我本身好肚餓都比盒野個樣搞到飽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lunch預演,超緊張,見到佢地跳得咁齊,我都好欣慰,佢地跳緊個陣,差D喊......................

不過,預演完,我覺得我地有機會贏!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後又係嗌同走尼走去............

Oo....................到啦啦隊比賽la!!!!!!!!!!!!!!超極緊張,好擔心會輸!!!!!

佢地真係跳得好好,我地亦都好白痴咁令D member笑,好在佢地有笑~~

一字馬,聽到D人既掌聲,我勁開心,之後嗌口號都好好!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

結果,我地紅社贏左!!!!!!!!!!!!!!!!!超Happy~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我地跑出去拎獎(我,社長,副社,恩,靚仔,wing,旦,鍾鍾,唔知邊個~)

可惜.............不過,我地記得要報答你ga!!!

我好白痴好白痴..........不過,亞旦仲無奈.......唔小心跌到........

放左之後影相,玩,副社講D野勁好笑!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

慶功宴記得唱歌ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

出左去我地又狂影相,拎晒D野出尼影!!勁開心!

之後又玩副社同社長~~~

去到地鐵站,見到黃社D leader,佢地勁大方,恭喜我地~~~

我地都傾得好開好心~~陳XX有句勁好笑:有D人隻腳真係同大笨象冇分別ga!

笑到我痴線!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我地又無la la玩salute,我諗個肥佬會以為我地痴線.................

佢地見到我地咁都好無奈..............................

返到觀塘,同雯行APM,勁好笑!!陳XX話雯咩袋咩到好似pet pet生腫瘤..............

又笑到我痴肺..............................

去扭蛋,亞Jack有新扭蛋!!!!!!!!!!

不過抽兩次,兩次都一樣,好左第一次同雯交換左~~

雯又抽左Hello米米既野~

去左影院睇陣野,又見到佢地~我地都懷疑佢地係唔係拍拖!!

之後去左M記買野食..........

返到屋企食羊肉煲,正~~不過好飽......................

8點幾就訓左覺,好眼訓...............

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

今日同左好多個人擁抱,抱得最耐既係亞歐,因為佢凍到個身震晒,我比D溫暖過佢~

亦都好開心,啦啦隊贏左!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!感謝神~~

Ms.Lau講D野好好笑~~

今日亦都有好大既問題發生,女仔D襪 & 橡根冇晒...............同埋套衫好有問題

不過朗兒同梅美斯lunch出去幫我地買,左撲右撲

劉映,亞旦又幫D member set 頭,又幫手搞掂D衫既問題.............

真係好多謝你地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

死肥呂,你收嗲la!!!!!!!!!!!!!!!!講講講,偏幫,你有資格做老師咩!!!!!!!!!!!

唔好玩暗示la~係就講到明,係人都get 到個意思la!!

我地係背後負出過幾多心機努力,你都唔會去認同,你亦都永遠唔識去認同ar!!!!!!!!!!!!!!

你身為老師,雖然你做得徹徹底底咁失敗。但係你連老師最基本既守則,對學生既態度,應講既說話,都做唔好ar!!

你仲有面對住全校既老師學生,講尼一席話!!!!!!!!!!!!!!!!!

係既話,你就走尼紅社同我地寸過la~~

撚樣,你唔鬧,唔撚鬆化~

 

Yeah Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah

Yeah Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah

Yeah Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah

Yeah Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah  Yeah

 

 

大人來臨︰2005-12-16 05:52 PM  

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天 

 

first day

今日五點三起身,仲要拎褲,超重.....................

天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

紅社會點..........唔知,但心中有數~

聽日,要識做la!!!

大人來臨︰2005-12-14 08:16 PM  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天 

 

+++++Sport Day+++++

明天究竟是被天使迎候,還是.................受死神審判..........................

大人來臨︰2005-12-13 11:20 PM  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]