| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 25 日 星期二 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
大人來臨︰2005-10-25 06:44 PM
|
|
2005 年 10 月 24 日 星期一 | |
|
lovely Baby~~~  |
今日P.E. 10今鐘跑左11個圈...............好好野同好叻女ga la~~~
放學同翟鬼去買生日禮物比黎曉曉~~到生日個日比個驚喜過佢,雖然買左D垃圾.......................
不過都要20蚊ga~~~講起都肉赤....................
又請左翟鬼食雞扒,今次麻麻地~~
數學D功課多到死....................越尼越憎數學!!!!!!!!!!!
同雯講左好多廢話,不過,佢比我玩殘~~~~
之後做功課,9點幾睇亞旺,現代版...........麻麻地~~~都係古代好睇~~
之後同翟鬼icq,希望佢家姐平平安安,生個肥肥白白既Baby~~
最緊要..........對眼...........................
之後10點幾訓覺..............................................
 |
|
大人來臨︰2005-10-25 06:11 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 23 日 星期日 | |
|
絲絲微風吹.......................... |
今日D天氣超正...............I love it~~

今朝做下功課,玩下電腦~睇下電視~
2點幾就上左翟鬼home la~教佢做中文W.S.~
又一齊睇【家有囍事】,好睇~~人生有一知己真好,飲勝~
之後去買野整隻兔兔~~
返去翟鬼home開工,正!有蘿白~~~
之後6點幾返家食飯~~~~
玩ro玩到11點幾......................
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!有GM做,勁好玩~~~
唉..................又要返學lu~
好討厭ar!!!!!!!!!!! |
|
大人來臨︰2005-10-25 05:53 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|