好耐冇打日記lu.........
今日就係考chem,eng comp,中文聆聽
全炒∼∼∼∼∼∼∼∼唉
chem考中文都唔掂.....認命了∼∼∼∼∼
牛奶小朋友......星期五我會乖乖的同你去睇戲嫁啦∼∼∼><”””