今日派卷個d就唔講啦/////////因為好慘∼∼∼∼
咁放左學就去踢波啦........
我同柏基做左黃金拍擋呀!!!!!!!!
係咁傳波........勁好默契呀...
巧開心呢....∼∼∼!!!!!