2007 年 1 月 12 日 星期五  | |
| 2007-01-12 |
今日係專題研習~
全校得f.3要返~
被編左去502室~
係度等個文麗琼~
等左勁耐先黎~
次次都係佢黎尾~
食屎啦佢~
之後係度整powerpoint~
到lunch佢話去唔知咩做訪問~
點知去到門口打tel去~
個人又話要mon先得~
話要準備資料喎~
so唔去~
之後食完lunch去公園做訪問d老人~
我同wing訪問左4個~
其他1份都未做~
上到502室~
又等個文麗琼~
又等左超耐~
so走去搵人作左幾張問卷~
之後放學俾佢叫左去computer room繼續做~
做左一陣就走左~
|
|
刊登時間︰2007-01-12 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 404 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|