今日上pe打排球~
之後打打下~
蓉就打左個波落余x芬個背隻度~
之後笑死我地~
經住我打打下個波又差d打落余x芬個頭度~
好彩家家伸隻手去接住~
之後又笑左一大餐~
到lunch~
係老麥門口見到老麥俾人搞成感~
<img src="http://xd3.xanga.com/d63d33712153485136788/t58505626.jpg" alt="jhjjkjklkl" style="width:160px" />
真係慘,俾人打到個頭感~
好慘~
刊登時間︰2006-10-26 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]