今日凌晨3點3起左身睇波,很久冇睇過的咁高質素既足球比賽,西班牙WIN得有理.葡萄牙就雖敗猶榮.
之後反左3個鍾,又起左身了,出左去晨運.
10:30出發去黑沙,震左9個字,終於到左~~~可惜只得幾個人...(呆了),早知不那麼準時
而我係哥震收到一個消息,我被分配到丙班,可惜只有幾個人係識.而且班主任仲係.....三年也走不出他的手指縫隙(天那,難道真的很好嗎?)
之後我地落左沙灘玩,但發覺今次冇玩得咁癩.
有點可惜的是不齊人.
之後5點,我同我的FANS又震回家.然後再用十分鍾趕回家,
6:45分,用5分鍾沖涼,
再用10分鍾沖去雪鍋慶祝肥羅生日(生日快樂)
雪鍋哥度冇咩野特別,的野咸左的,菜少得無朋友,
最特別的是炒冰了,我地成班根本亂來,但仍可以吃四種味道,也已很滿足了,炒冰方面真的不錯.
雖然今日好忙,但係好滿足.
高三聽日要開始啦,高二認識既同學,不要忘記我,我也不會忘記你地
 |