| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| 好kai |
分類: 未分類 |
勁悶,悶爆,功課又多,0n9的,冇野好打
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
pk的一天  |
分類: 未分類 |
YODAY勁0n9!~.~係school肚勁x,又 ,好像爆說~葉xx 又x燒, 我見到佢~.~ 佢係咁see我 -v-o哂lo番到xxx miss話我要dict下星期二個dict,心想:吊你老味,dict咩ar
,好能hard ar,吊9!! 你不過,x左少少,佢話番去抄x2,明天dict吊佢ar, dict咩ar,pk! |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| 又開心又唔開心 |
分類: 未分類 |
today,我係school玩得勁happy,kai左,係午餐個時,xxx話yoshi 仆街!? 在xx到我要dict 下星期二個dict,勁hard,吊佢!我出喵!笑 番左home勁悶e加打psp同電腦,悶爆,係咁多,仲有,唔想升中! 唔xx你地ar>.< |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
好黑仔的一日.\/.  |
分類: 未分類 |
today勁仆x!火到,一番到去比miss wong話,午餐個老師又come wo,o左lo.在xx課,何小x比我個bagkick到,仲係佢個blog話我,咪以為我唔知啦~.~又唔係我錯,係d人沖出去,kick到個bag出左小小,你又沖出來,kick死左@o@到左10:26,now,我正在打,冇去cope身分證!小,明天又會比miss wong話啦,吊! |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
比人串  |
分類: 未分類 |
好煩..............................................................
楊若思打左d野比我...我真係好真佢係真的...好男不同女嘈...算啦...
又冇野打...你地又唔cm...e 個blog冇野啦..你地都唔洗打cm...算啦...88
來世見!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|