leo10080
暱稱: 水水
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉 遺忘啦....年青...
-.-.....未試過咁淆底...
唉/3333\
補的遲來的日記-]][
v_v嘗試創紀錄
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 92
今日人氣: 2
累積人氣: 2693
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


落雨打籃球??? 分類: 未分類

今朝8點就起身啦~~~本來可以早d...呀姨未返工=,=~打到9點半個陣~想睇下李+有冇黎呢到打籃球?

落到去...~冇!!!好冇mod咁上返去~繼續打電腦~~~打打下~李+話叫我去安寧打籃球~~~

我同呀爸呀媽去圖書館做埋個兩篇英文閱讀報告~~~之後~李+打電話俾d人~佢地幾時黎???

點知...d人話唔得閒...今日唔黎!!!李+係到狂講[fuck]~同豎中指=.=

佢話上返屋企攞個籃球出黎~佢話佢呀媽係度~我係樓下等佢...去到安寧~打左半個鐘,,,

無啦啦落雨=.=~初時好細雨~後尾落大左小小~李+避左一陣又打...避左一陣又打...避左一陣又打...

避左三次之後就諗住返屋企啦~何敏話想叫我一齊打排球...佢話而家開會~開完會之後~

何敏話妹妹好累~~~問我而家同邊個一齊~我話我係會所個度打緊機=.=問有冇人打

我話全部人都唔打=.=之後我再打多陣機~之後就番屋企啦...

番到屋企~拾哂野就打電話俾妹妹睇下佢係唔係屋企...順便傾下計^v^

佢係度~~~傾左20分鐘到~~~佢話好眼訓喎@@~妹妹次次做完野~行完街都訓=0=

之後就熄機啦~~~~食飯食到8點~睇笑笑小電影~笑到肚痛~哇哈哈~呀爸話睇波=.=

搞到9點9先睇完~終於用得...打電話俾妹妹~佢呀媽話佢重訓緊...@@

之後終於見到佢online啦^^~超開心~~~傾到而家!!!11點半訓啦~bye!!!

 

妹豬...唔好為感情既野喊啦!!!雖然感情係好複雜~~~如果你係有煩惱~你可以隨時搵哥哥(我)傾訴!

最緊要~~~唔好成日喊呀!!!真係唔靚女架啦>3333333<~~~~=!!!!=