今朝8點就起身啦~~~本來可以早d...呀姨未返工=,=~打到9點半個陣~想睇下李+有冇黎呢到打籃球?
落到去...~冇!!!好冇mod咁上返去~繼續打電腦~~~打打下~李+話叫我去安寧打籃球~~~
我同呀爸呀媽去圖書館做埋個兩篇英文閱讀報告~~~之後~李+打電話俾d人~佢地幾時黎???
點知...d人話唔得閒...今日唔黎!!!李+係到狂講[fuck]~同豎中指=.=
佢話上返屋企攞個籃球出黎~佢話佢呀媽係度~我係樓下等佢...去到安寧~打左半個鐘,,,
無啦啦落雨=.=~初時好細雨~後尾落大左小小~李+避左一陣又打...避左一陣又打...避左一陣又打...
避左三次之後就諗住返屋企啦~何敏話想叫我一齊打排球...佢話而家開會~開完會之後~
何敏話妹妹好累~~~問我而家同邊個一齊~我話我係會所個度打緊機=.=問有冇人打
我話全部人都唔打=.=之後我再打多陣機~之後就番屋企啦...
番到屋企~拾哂野就打電話俾妹妹睇下佢係唔係屋企...順便傾下計^v^
佢係度~~~傾左20分鐘到~~~佢話好眼訓喎@@~妹妹次次做完野~行完街都訓=0=
之後就熄機啦~~~~食飯食到8點~睇笑笑小電影~笑到肚痛~哇哈哈~呀爸話睇波=.=
搞到9點9先睇完~終於用得...打電話俾妹妹~佢呀媽話佢重訓緊...@@
之後終於見到佢online啦^^~超開心~~~傾到而家!!!11點半訓啦~bye!!!
妹豬...唔好為感情既野喊啦!!!雖然感情係好複雜~~~如果你係有煩惱~你可以隨時搵哥哥(我)傾訴!
最緊要~~~唔好成日喊呀!!!真係唔靚女架啦>3333333<~~~~=!!!!=
|