今日朝早8點3起左身~~~
開機開到而家~打機打左一半時間~~~未離開過=.=
近視唔知會深左幾多...
就係咁...~~~唔知d人係唔係去左打排球呢???
我都好想打排球~~~呀媽話唔得!一個星期最多打一次~琴日打左-.-
下星期再打過~~~
無啦啦聽左商業電台第2台~星期一到星期五夜晚10:00~12:00
他她牠打到黎~~~個吳君如無咩~~~成日都1心2用~~~
我玩玩下無啦啦變左1心3用=.=
一次過做3樣野!一路傾電話~之後打日記~再同人打msn=.=
重要可以答番電話入面個人問我d問題...
唔打啦~~~今晚重有得打~~~
係打乒乓波~~~打完乒乓波再講多兩行字~88~
|