仲有3科乍..實在太開心LA
今日考完化學.做得幾OK(安慰自己)考完同多隆落左千色地下個GAMES度.
.等人.,,睇人地玩(咩心情玩好肚餓)見到長毛..=,="原來唔使考試(真羨慕)
跟住又見到傻偉....又系打緊高達 ....... 隔左一陣,,雞標來到,,同傻偉長毛挑機...雞標好9=,="
佢地玩左一陣,,去左寶島吃野....佢地要出銅鑼灣買鞋,,我自己一個人走左...返屋企換衫.
.短褲拖鞋LOOK出街..去做FACE SO 好想死...成日唔得閑理佢..E+現有時間去做...當輕鬆下^^
做完就同媽媽吃飯....返屋企打QOOZA被E+睇緊我日誌GE傻子睇^^(講笑^^)
6號考A MATHS ..8號考英文,,好重要Ge科...大家繼續幫我加油la^^
|