矇豬眼看世界^^
leo3143
暱稱: leo
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
i am back
手放開
我沒有很想你
沒有情人的情人節...+...
要閉關了,,大家要幫我...
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
facebook
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 444
今日人氣: 23
累積人氣: 3359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


我需要你們的支持, 你GE支持就是我GE動力,,,給我留CM吧 開心 分類: 未分類

帶著疲累GE身軀返到屋企,,睇下個鐘9點,,,又一天過左.

今日係勤社社員大會,全班有8 個勤社人..7個係社幹事,,只有我沒有參選,,

,做左幾年.覺得系時候被其他人玩下LA<,加上自己又要努力讀返英文..唯有係空餘時間幫佢地手...

 聽日早上要幫U _NEED個學生會宣傳,,佢地OK,,,不過D中4就笨鳥先飛...很早就開始宣傳,,,

佢地聽日先正式宣傳,,,,,令我很擔憂....不過今日佢地留到7點,,肯一起將個BLOG 搞好,,,我好開心

,,雖然我不是學生會GE會員,,但我也是他們的一份子,,,10月19日就系投票日,不知道他們2個學生

會的結果如何,,今日見佢地甘努力,,,想請佢地飲野..ISSCA,,話唔得,佢都請埋一份..

跟住我地兩個夾份買珍珠奶茶,,,

   開始了,,,我的中6生活,,,我對於即將來到的會考英文重考

十分擔心\,,,,,今年GE競爭好大,,我害怕我努力完後還是比其

他人差,,我怕我的定力不足,,,抵抗不了誘惑,,,我會努力做好自己,,,,,10月10號,,去\浸會個資訊日度期望能在其中找到能激起我更加努力GE目標,,

我需要你們的支持\,  你GE支持就是我GE動力,,,給我留CM吧






訪客留言 (返回 leo3143 的日誌)


XINXINBUT 於 2009-12-25 03:29 AM 發表:
聖誕快樂:]
CMCM.
要回我架(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanny223 於 2009-12-23 09:07 AM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanny1316 於 2009-12-22 11:57 PM 發表:
什麼中4就笨鳥先飛-_-收皮!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rinb 於 2009-11-30 03:37 PM 發表:
COMMENT =)
努力丫**!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



piG_LovE_xD 於 2009-11-15 06:18 PM 發表:
`cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie_1016 於 2009-11-09 05:58 PM 發表:
路過c0m23nt;>


回丫回丫!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wongdipying 於 2009-11-07 09:03 AM 發表:
路過的
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YuET_159 於 2009-11-06 09:06 AM 發表:
(: 加油喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hotin0827 於 2009-10-30 08:28 PM 發表:
加油! 讓聖經充滿你心、規範你意、引導你行。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



n914 於 2009-10-24 07:50 PM 發表:
c0mM3NT"!|
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]