帶著疲累GE身軀返到屋企,,睇下個鐘9點,,,又一天過左.
今日係勤社社員大會,全班有8 個勤社人..7個係社幹事,,只有我沒有參選,,
,做左幾年.覺得系時候被其他人玩下LA<,加上自己又要努力讀返英文..唯有係空餘時間幫佢地手...
聽日早上要幫U _NEED個學生會宣傳,,佢地OK,,,不過D中4就笨鳥先飛...很早就開始宣傳,,,
佢地聽日先正式宣傳,,,,,令我很擔憂....不過今日佢地留到7點,,肯一起將個BLOG 搞好,,,我好開心
,,雖然我不是學生會GE會員,,但我也是他們的一份子,,,10月19日就系投票日,不知道他們2個學生
會的結果如何,,今日見佢地甘努力,,,想請佢地飲野..ISSCA,,話唔得,佢都請埋一份..
跟住我地兩個夾份買珍珠奶茶,,,
開始了,,,我的中6生活,,,我對於即將來到的會考英文重考
十分擔心\,,,,,今年GE競爭好大,,我害怕我努力完後還是比其
他人差,,我怕我的定力不足,,,抵抗不了誘惑,,,我會努力做好自己,,,,,10月10號,,去\浸會個資訊日度期望能在其中找到能激起我更加努力GE目標,,
我需要你們的支持\, 你GE支持就是我GE動力,,,給我留CM吧
|