首先,
緊係講基仔先啦..
Have a nice day,
Happy Birthady Leo!
I love u 4ever"><
今朝晨早就起左身,
返何東...
無可否認,
呢間學校ga環境的確唔錯,
但我仲係唔太習慣,
學校係全女班...
原來,
小學生活,就是超爽的...
目前為止,仍然係未搵到1個fd,
係同本人夾,夾過Mary的...
唉,
第1日就遇上1個我睇唔順眼ga老師,
竟然係黎緊ga學年其中1位教IT科ga老師...
佢話我地冇帶份Eclass notes,
自己又唔記得個ac同password,
仲聲稱要話比班主任聽——
大佬,咁你又有事先話比我地聽咩- -",
你唔好將錯誤推晒落我地度好wor!
但我地1D班已經好好彩架喇,
起碼佢冇做我地ga classteacher;
唔知真正果位classteacher會唔會可以好似我同謝Sir咁,
咁夾得埋呢?不過機會甚少,微乎其微......@@"
今日本校ga學習日誌,
我就係咁寫:[粗體=已印左比我的字]
我學會*了接納,並明白到,不是每位老師也會別有用心地教導同學們。另外,今天我亦對學校的設施之認識以及各所在處的記憶亦添加了不少。也結識了不少朋友。希望往後的四天,所學的會更多吧。
*註:係咪好似打漏左字呢,既然有學會,理所當然就應該有了架啦..
to 某某;
相信你學校ga暑期班都會開始左,
甚至已經學完架啦....
希望你上到中學度會專注於讀書多過外界啦,
老套ga說話都講埋喇:Never Give Up!
基仔;
今日ga生日,
你可能因為劉翔而感到upset,
但係,佢日後拎到獎牌ga機會係唔會有影響架!
所以,冇必要需要咁唔開心,SMILE:]
|