leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


南丫之旅另加寫作狂ga作品xd

今日食完早餐之後,
就去左南丫島...狂影相,
係影風景;本人ga攝影嗜好,
鍾意影大自然大大多於人[除左最愛ga古巨基]
今日就post d相同dd我尋晚ga作文啦..

南丫之旅正式開始!!

●船上拍攝;技術"未夠班",敬請見諒.

●前面果條橋係香港仔通往鴨脷洲ga..

●香港仔避風塘ga船..

●上面ga樓就係香港仔中心ga.

●架船後面ga係南丫島.

●''滿載你心坎 Woo 那是藍天與白雲..'' 但無奈天上有ga只係1片尉藍"==

●呢度係南丫島ga魚'彭'.

●系行途中影ga;左手邊果棵,係豬籠草?

●呢d果實ga學名係..?!

●行途中影ga;今日真係邊度都好多人呀.

回程之際...

●係帆船..

●浪花;真係咩都影1餐..=v="

●你估呢個係咩...係船上ga救生圈呀~

終於到左作文part喇...
是次ga文章原篇咁打落黎.
      通常看過我的文章(PS:書面語寫的)的人,會有以下兩個的其中一個的反應...
      一。「嘩,是小學生作的嗎?說不定是未來的著名作家呢!」
             「老師評語:文筆流暢、字體端正,十分好。(灰,只有10分xd)」
      通當獲得這類評價的文章,都是我下了心血下去作,或是隨心寫作來的。也許你看了第二個的反應,你會對我另眼相看...
      二。「這一篇文章雖然文筆真的很流暢,但好像有點離題呢。」
            「老師評語:第一段生動活潑,可吸引讀者繼續閱讀本文。但往後的內容離題,需重作!」
      這個回應大概令各位大感驚訝吧。之所以有這個反應,都是因為這篇文章是被迫之下作,而對那題目毫不感興趣的。
      相信所有教過我中文科的老師(尤其是冼老師)也會對我的寫作態度有這個感覺:我行我素。對了這就是我一向的風格了;當想寫時就會寫得很好,但不喜歡,或是沒心情寫作的時候什麼事情也做得出:竟可以有篇文章是大半離題的,這是學生的所為嗎?
      哈哈,這大概講述出冼老師對我的印象吧。對了,我就是我行我素的。不論我做什麼,誰也不能阻止我,我就是想做就做,想愛就愛的人。為什麼不行呢?
      現在是聖誕節的第二小時。沒錯,現時凌晨二時多,我現在還是在紙上自言自語,不行嗎?誰都不可阻止我,更不能指責我的我行我素!哼∼正因這是我的本性,我就要更顯它在我身上的存在。
      看過我幾篇文章,或和我相處過一段時間的,也許你會覺得我是一個什麼事情也能想得通的人。雖然一些困難的推理題我也能解決,但我卻常常對點少許的事情而煩惱...一個例子:某些事情發生後,他只說了一句平常的話,這就讓我擔心至今,假期後如何面對他、我與他的關係會變成怎麼...對很多人來說:「時間會化淡一切,就讓它也把這事情化淡吧。」其實我也想過這個解決方法,但我什麼也複雜化:說的簡單,但對我來說,做是一件困難的事情...常為他心不在然,這是複雜化的後果吧!

[1打就冇停]此外,還作了幾段詩...
    做功課時寫錯字,因為我當時想起你。
    閱讀時不能投入書中,因為我當時想起你。
    把日期寫錯成9月的''遠古''日子,因為我當時想起你。
    連寫作也常漏字、寫Blog時打錯字,因為我也想起你。
    經常心不在然,都是你!
    你何以令我這樣?
    你在我心目中的地位真的比朋友都高?
    憑什麼,你總令我著迷?
    我喜歡你的什麼?

    我想,我最近頗重色輕友,尤其是在寫作和思想方面。在此向你們道歉>v<"
    在我困難時,誰伸出援手去幫我?
    在我失落時,誰在理解我?
    在我寂寞時,誰願陪伴我?
    都是你們啊,朋友,我愛你們!

    朋友可以選擇,戀人同樣。
    但親人卻是我們不能揀選的。
    既然今生我們有緣地成為親戚,
    為何不去好好珍惜?
    (最後兩句用回基仔唱片的句子)
    人生是一場不知長短的旅程,也許我們不能留住一切。
    只想愛得及時,願每一個Moments刻印在靈魂的深處。

    我真的會愛基一世、愛立一世?不排除是這樣。
    也許,基仔和卓立他們兩位都是我永遠的偶像。
    不管這個,我現在繼續愛已不就是足夠了麼?

寫作狂不愧為寫作狂,
我打耐都冇叫苦xd"
今日ga日記應該唔會悶親各位啦!!

發表時間:2007-12-26 10:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


寫作狂?!

Merry Christmas everybody!!
真係有d覺,我開始似返山羊座,
但並非工作狂,而係寫作狂,XD"
尋晚,你知我做緊咩嗎?去街倒數?
係,我係有去街,但我7點幾就返到屋企...
睇電視..訓教...仲有寫作!!
尋晚用左1-2 hours 系度發狂,發寫作狂(汗)...
作左3篇超長ga文章,但唔係story,係隨心而寫ga文...
真係估唔到,我夜晚反而有更多ga心機,更多ga靈感去作文...
1日之內竟成為1名寫作狂?哈哈...

今日,我諗好多人都出去玩,
但e然系屋企發呆,又寫作...
終於噁心瀝血地寫左1篇寫爆燈ga文...
就寫大約ga內容啦...
PS: 原文用書面語..
v
升中...呢件事眨眼間下1年就係喇!
到呢個時候,大家都系度搏呀,殺呀...
而我到E+仲係1頭冒水:究竟英中定中中好?
E據p5下學期ga成績,我作文同硬筆書法的確係好,
但講到其他,全都係得B...
而英文,除左大卷,全部都係A...
如果入英中,咁我d英文就keep going咁好落去,
但可能我ga中作水平會開始差左...
如果入中中,我ga中文surely會進步,
但英文會冇咁好...
E然1頭冒水...就等我計1下啦...
南區+他區ga英中有3間,
呢3間分別係聖公會呂明才中學,Band 1 中尾;
聖嘉勒女書院,about Band 1 中;
庇利羅士女子中學,Band 1 頭.
3間都係Band1,而庇利羅士1定唔得啦...
所以總括,大多數我都係入中中加喇,
除非呢2次exam真係好勁啦...
[唔想打咁多喇]

發表時間:2007-12-25 03:55 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


Christmas Hoilday ga 第1篇

今日係平安夜...
聽日就係真正ga Christmas喇,
Merry Christmas everybody!!

冇上2日網...
CM都多左幾個,
真係好多謝每1個CM過ga朋友...
我會記得你地架!!!

尋日同媽去S0G0度狂買書,
用左佢1張$500禮券...
從中發現我戀上桃默ga小說...

想起21日所發生的事,
我不知如何面對他...
不知何解要堅強下去...
不知如何再安慰別人...
忘掉了我的演技...
現在只留下真實的我...

同時我都要同基仔say sorry,
佢實在被我冷落多時,同埋我都好耐冇去Leoku.cc喇...
睇到基仔新聞雜誌區果度,星島同蘋果令我深感無奈.
金牌幾時有杯葛新城勁爆wor,
家陣做記者ga竟然可以up得出就up,係可喜定可悲?
另外..與其系台上睇人造戲,我寧願基仔系屋企休息1下...
我仲想講咩呢...

發表時間:2007-12-24 03:04 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)