| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 11 月 25 日 星期日 晴天 |
| 上學期第1個exam... |
1個星期真係過得好快...
轉眼間,聽日就係音樂科考試ga唱歌part;
最衰都係Mary啦,佢叫我做"歌后",
搞到我ga壓力又增加左喇...
不過壓力還壓力,即使再多d都好,
最後咪都要向住全班唱啦...
其實最重要係睇下你有冇咁ga勇氣!!
係要清唱呀,唔驚果個都痴線ga,
萬1走音,又冇個音樂伴住.......
都係唔講咁多廢話喇,
收拾好心情,早d訓[有d逃避成分=="]
為自己打氣,都為基仔佢地[以代表所有偶像],
同埋班上ga部分人打打氣....
跟住仲有咩講呢...=.=
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 11 月 23 日 星期五 晴天 |
| 重做50問 |
現在ga心情:00kk...1般
做緊咩:1邊發呆,1邊做50問
[[基本資料]]
01/在網路上的化名~:詠
02/幾歲~:11歲[今年]
03/生日日期~:1月18日
04/你的綽號~:車仔>v<"
05/身高~:153cm
06/體重~:41kg[冇變..]
07/星座~:山羊座
[[我的最愛]]
08/食物~:7-11的東西
09/飲品~:檸檬茶
10/歌曲~:係歌都聽
11/明星~:LeoKu,KenHung,Miriam
12/動物~:Birds
13/顏色~:粉藍
14/電視節目~:all TVB's
15/卡通人物~:KUBI
16/運動~:羽毛球,排球.
[[選擇其中1個]]
17/李克勤or陳奕迅~:兩位都差唔多[系我ga立場]
18/周慧敏or周麗淇~:周慧敏
19/楊千嬅or容祖兒~:兩位各有各好
20/Twins or 2R~:Twins
21/紅色or藍色~:藍色
22/MSN or Icq~:MSN
23/Q00ZA or XANGA~:Q00ZA
24/愛情劇or喜劇~:愛情劇
25/古裝劇or時裝劇~:時裝劇
26/天秤座or獅子座~:天秤座
27/日本or韓國~:日本
28/戀人or朋友~:戀人[我最近有dd重色輕友tim..]
[[愛情之問]]
29/你幾多歲開始鍾意人~:其實係9歲..
30/愛過幾多個人~:4個[唔係玩野]
31/你通常處於暗戀/明戀/相戀/單戀/失戀~:暗戀
32/你係近親戀/同性戀/師生戀定係other~:最普通果種
33/你有冇拍過拖~:冇
34/如有,幾多次~:都話冇lor
35/你鍾意果個係男定女~:男
36/佢(地)叫咩名~:古巨基,同埋李
37/佢(地)愛唔愛你~:...,唔敢確定
38/宜家請打出/講出佢個名~:古巨基,XXX
[[請選擇放棄其中1樣]]
39/友情&親情&愛情~:揀唔出..
40/電視&收音機&電腦~:收音機
41/戀人&家人&朋友~:都揀唔出...
42/視覺&聽覺&語言能力~:更加揀唔出...
[[個人化之問題]]
43/你覺得你係1個點ga人~:鍾意發呆,重感情,串,開朗,鍾意講野...
44/你覺得你d朋友對你好嗎~:部分啦
45/你覺得人生中最可怕係咩~:最可怕是 愛得太遲..
46/你覺得你ga吸引力係系邊度~:識搞爛gag,識禮讓
47/你覺得你鍾意果位有咩吸引到你~:佢靚仔,唱歌好聽,好人[for基仔]/佢型,串"==,拉2胡勁,比班上其他男仔理性[for李]
48/將來你想做咩職業~:DJ or artist
49/將來你想幾多歲結婚~:20-29歲..
50/承上題,想生幾多個~:2個..[1個太悶,2個岩岩好,3個個好難顧,4個或更多冇眼睇..] |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 11 月 23 日 星期五 晴天 |
| Miss Lee返黎喇... |
今日Miss Lee終於返黎喇...
真係同我預期1樣,全班會比佢訓話1輪...
「我冇返1兩日姐,你地就作返喇,咁我遲d會請假成2個月,咁你地點呀....hjdfkg...」
Miss Lee又話自己有左?!咁又做咩咁燥姐,
成日發火對自己同bb同有影響架!!!
That's why 我想 Miss Choi代多幾日...
另外從Miss Lee 口中得知考完所有呈分試之後學校有個畢業營...
Yeah,呢幾年都冇去過camp喇;
我相信當日應該會好難忘ga...
PE堂,
分左2組,1組練走籃,1組玩3人籃球對賽...
我係玩3人籃球果組ga,就同亮亮+柔柔1組;
~
到我地果組出賽果陣,好無奈,全部男仔都系度叫:"高亮[亮亮]加油..."
我都對亮亮講左幾聲,XD"
基本上我系比賽中好少參與率,原因=唔想玩.
玩到1/2,本來話好想玩ga柔柔都話玩厭喇...
PS:可能你會感覺我對籃球好有興趣,其實都係我演技造成ga效果...
~
我果組就係女對女,但個人覺得同同性玩ga冇咩刺激,
想同d男仔玩下,咁會對自己有要求d——唔可以死系d男仔手上嘛!!
哈哈.
最近上數學,英文,中文都冇咩心機,甚至發呆...
死啦,下個月exam喇,咁樣我仲得掂ga?!
死得啦,下個星期1就要考音樂..
係要對住全班唱歌;雖然比Mary叫為歌后姐,
但都需要d勇氣架嘛...
另外,加油 to all of u~~~ |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 376 | »
|