leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


上學期第1個exam...

1個星期真係過得好快...
轉眼間,聽日就係音樂科考試ga唱歌part;
最衰都係Mary啦,佢叫我做"歌后",
搞到我ga壓力又增加左喇...
不過壓力還壓力,即使再多d都好,
最後咪都要向住全班唱啦...
其實最重要係睇下你有冇咁ga勇氣!!
係要清唱呀,唔驚果個都痴線ga,
萬1走音,又冇個音樂伴住.......

都係唔講咁多廢話喇,
收拾好心情,早d訓[有d逃避成分=="]
為自己打氣,都為基仔佢地[以代表所有偶像],
同埋班上ga部分人打打氣....

跟住仲有咩講呢...=.=

發表時間:2007-11-25 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


重做50問

現在ga心情:00kk...1般
做緊咩:1邊發呆,1邊做50問

[[基本資料]]
01/在網路上的化名~:詠
02/幾歲~:11歲[今年]
03/生日日期~:1月18日
04/你的綽號~:車仔>v<"
05/身高~:153cm
06/體重~:41kg[冇變..]
07/星座~:山羊座
[[我的最愛]]
08/食物~:7-11的東西
09/飲品~:檸檬茶
10/歌曲~:係歌都聽
11/明星~:LeoKu,KenHung,Miriam
12/動物~:Birds
13/顏色~:粉藍
14/電視節目~:all TVB's
15/卡通人物~:KUBI
16/運動~:羽毛球,排球.
[[選擇其中1個]]
17/李克勤or陳奕迅~:兩位都差唔多[系我ga立場]
18/周慧敏or周麗淇~:周慧敏
19/楊千嬅or容祖兒~:兩位各有各好
20/Twins or 2R~:Twins
21/紅色or藍色~:藍色
22/MSN or Icq~:MSN
23/Q00ZA or XANGA~:Q00ZA
24/愛情劇or喜劇~:愛情劇
25/古裝劇or時裝劇~:時裝劇
26/天秤座or獅子座~:天秤座
27/日本or韓國~:日本
28/戀人or朋友~:戀人[我最近有dd重色輕友tim..]
[[愛情之問]]
29/你幾多歲開始鍾意人~:其實係9歲..
30/愛過幾多個人~:4個[唔係玩野]
31/你通常處於暗戀/明戀/相戀/單戀/失戀~:暗戀
32/你係近親戀/同性戀/師生戀定係other~:最普通果種
33/你有冇拍過拖~:冇
34/如有,幾多次~:都話冇lor
35/你鍾意果個係男定女~:男
36/佢(地)叫咩名~:古巨基,同埋李
37/佢(地)愛唔愛你~:...,唔敢確定
38/宜家請打出/講出佢個名~:古巨基,XXX
[[請選擇放棄其中1樣]]
39/友情&親情&愛情~:揀唔出..
40/電視&收音機&電腦~:收音機
41/戀人&家人&朋友~:都揀唔出...
42/視覺&聽覺&語言能力~:更加揀唔出...
[[個人化之問題]]
43/你覺得你係1個點ga人~:鍾意發呆,重感情,串,開朗,鍾意講野...
44/你覺得你d朋友對你好嗎~:部分啦
45/你覺得人生中最可怕係咩~:最可怕是 愛得太遲..
46/你覺得你ga吸引力係系邊度~:識搞爛gag,識禮讓
47/你覺得你鍾意果位有咩吸引到你~:佢靚仔,唱歌好聽,好人[for基仔]/佢型,串"==,拉2胡勁,比班上其他男仔理性[for李]
48/將來你想做咩職業~:DJ or artist
49/將來你想幾多歲結婚~:20-29歲..
50/承上題,想生幾多個~:2個..[1個太悶,2個岩岩好,3個個好難顧,4個或更多冇眼睇..]

發表時間:2007-11-23 07:35 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


Miss Lee返黎喇...

今日Miss Lee終於返黎喇...
真係同我預期1樣,全班會比佢訓話1輪...
「我冇返1兩日姐,你地就作返喇,咁我遲d會請假成2個月,咁你地點呀....hjdfkg...」
Miss Lee又話自己有左?!咁又做咩咁燥姐,
成日發火對自己同bb同有影響架!!!
That's why 我想 Miss Choi代多幾日...
另外從Miss Lee 口中得知考完所有呈分試之後學校有個畢業營...
Yeah,呢幾年都冇去過camp喇;
我相信當日應該會好難忘ga...

PE堂,
分左2組,1組練走籃,1組玩3人籃球對賽...
我係玩3人籃球果組ga,就同亮亮+柔柔1組;
~
到我地果組出賽果陣,好無奈,全部男仔都系度叫:"高亮[亮亮]加油..."
我都對亮亮講左幾聲,XD"
基本上我系比賽中好少參與率,原因=唔想玩.
玩到1/2,本來話好想玩ga柔柔都話玩厭喇...
PS:可能你會感覺我對籃球好有興趣,其實都係我演技造成ga效果...
~
我果組就係女對女,但個人覺得同同性玩ga冇咩刺激,
想同d男仔玩下,咁會對自己有要求d——唔可以死系d男仔手上嘛!!
哈哈.

最近上數學,英文,中文都冇咩心機,甚至發呆...
死啦,下個月exam喇,咁樣我仲得掂ga?!

死得啦,下個星期1就要考音樂..
係要對住全班唱歌;雖然比Mary叫為歌后姐,
但都需要d勇氣架嘛...
另外,加油 to all of u~~~

發表時間:2007-11-23 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)