leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


多...

常識堂做分組專研,
岩岩好力爭尚由坐系melissa前面;
melissa就系我唔系度果時,
對佢亂講:佢(me)e家重鍾意李生,重對derek choi有好感...
我再3呈清,我只愛古巨基!!!

中文堂又綵排話劇,
因為再唔排,
下星期5就演ga la!!!

音樂堂Miss Chan對步操管樂ga人講d唔知咩;
我同Alex Kan就唔知佢對佢地講咩,
but就見到Miss Chan拎住把間尺拍table+鬧人.
同Alex Kan講:點解唔打去防止虐待兒童協會ga?!

課外活動係何SIR ga"趣味英語",
林生最初唔知係趣味英語,
就問何SIR:係咪去電腦室ar??
何SIR回佢就咁講:電你個頭!!

樂團訓練ga休息時間得2mins...
不過都尚算ok,
因為都可以同慧妍傾到1陣,
佢話:舊年ga2胡班得1個女仔,今年同我果班(笛子)...得我1個女仔......

發表時間:2007-04-20 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


好多野 滿足

今日可能係最後1日(唔計系學校)
因為媽話唔知幾時又話lock機...
暫時暫別....+

中文堂,
冼老師用晒黎綵排話劇,
我冇份.yeah!!!
好似話下星期5就係la~~
p4-6都要演....

今日同時都係全港小學所謂ga"水果日"
其實根本唔駛食or帶水果ga
我係訂飯ga就冇計la!!
唔食都要拎返走個水果<---我就係咁!!

今日ga生活教育堂轉為p4-6ga講座
個講座係about"珍惜生x"
個主持好搞笑,
佢話佢個女3歲,
佢第1次帶佢個女到market,
未入去就講:爸爸...好臭!!
其實佢個女係想講:爸爸,個market好臭!!
另外佢都比左1x片比我地睇...
個嘉賓係基仔,
差唔多全班都望實晒我"-V-~
同時都好火,因為我聽到有人將古巨基讀成古巨雞
坐我隔離再隔離果個話我想喊咁...
but我全程都冇喊到wor!!!!

放學果陣,
Miss Lee同我講:知唔知今朝邊個打黎?
I said I don't know..
then佢講:古巨基ar!!!佢問我你最近系學校點wor...
               我答話你(me)成日king計
-V-"呢次我有dd不祥預感....
don't know why...........

發表時間:2007-04-19 05:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


今次4篇"文章"長dd... 滿足

以前李生比我見到做d咩...
我都唔會告佢,
因為我果陣重x佢;
but now對佢越來越失望,
甚至HATE....
我正考慮緊告唔告李生,
睇下佢點對我+心情好唔好la!!

中默堂就黎完果陣,
冼老師話:有時間...
落堂個鐘聲就即響,xd~
第2堂ga中文(lunch time ga前1堂),
冼老師對譚生講:1陣間拎埋你本默書簿...食...
我地全班大笑,
冼老師講返:唔係!!拎本默書簿,改正~~

常識堂,
好多time都用黎做個專題研習,
我同Anna LAu傾緊...
跟住我右面傳來1陣嘈炒ga聲音;
原來係力爭尚由同melissa系度嘈...
問返Mary kwok,先至知道佢地大概做乜鬼...
以下係查詢mary kwok ga:
melissa:你鍾意邊個?
力爭尚由:XXX(我個名)囉!!
melissa:唔係丘xx咩?!
mary kwok:丘xx out左好耐...
力爭尚由:我e家唔鍾意丘xx...(趴系張椅(好似係喊))
(跟住我無端端走過去佢地果度)
me:唔好喊la...
melissa(問我):你做咩ar?
me:冇..冇ar!!
melissa:乜你咁關心佢ga?!(有dd奸笑)
me+力爭尚由:(無言中)
mary kwok:好sweet ar!!!

中樂,
個亞SIR又見我拉果個錯版愛得太遲;
我又唔記得左話比亞SIR聽個譜有d問題
都係自己累自己;明明自己岩ga.....
我試下拉個錯版,拉到唔識拉"-w-
跟住亞SIR問:你有冇返屋企練過ga??
我真係好直接咁答:冇ar...
亞SIR:咁你真係幾勁ga bo,拉得咁"好",20分(100分滿分)!!
我好lor咁笑左1下....

發表時間:2007-04-18 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)