| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 4 月 20 日 星期五 晴天 |
| 多... |
常識堂做分組專研,
岩岩好力爭尚由坐系melissa前面;
melissa就系我唔系度果時,
對佢亂講:佢(me)e家重鍾意李生,重對derek choi有好感...
我再3呈清,我只愛古巨基!!!
中文堂又綵排話劇,
因為再唔排,
下星期5就演ga la!!!
音樂堂Miss Chan對步操管樂ga人講d唔知咩;
我同Alex Kan就唔知佢對佢地講咩,
but就見到Miss Chan拎住把間尺拍table+鬧人.
同Alex Kan講:點解唔打去防止虐待兒童協會ga?!
課外活動係何SIR ga"趣味英語",
林生最初唔知係趣味英語,
就問何SIR:係咪去電腦室ar??
何SIR回佢就咁講:電你個頭!!
樂團訓練ga休息時間得2mins...
不過都尚算ok,
因為都可以同慧妍傾到1陣,
佢話:舊年ga2胡班得1個女仔,今年同我果班(笛子)...得我1個女仔......
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 4 月 19 日 星期四 晴天 |
好多野  |
今日可能係最後1日(唔計系學校)
因為媽話唔知幾時又話lock機...
暫時暫別.... +
中文堂,
冼老師用晒黎綵排話劇,
我冇份.yeah!!!
好似話下星期5就係la~~
p4-6都要演....
今日同時都係全港小學所謂ga"水果日"
其實根本唔駛食or帶水果ga
我係訂飯ga就冇計la!!
唔食都要拎返走個水果<---我就係咁!!
今日ga生活教育堂轉為p4-6ga講座
個講座係about"珍惜生x"
個主持好搞笑,
佢話佢個女3歲,
佢第1次帶佢個女到market,
未入去就講:爸爸...好臭!!
其實佢個女係想講:爸爸,個market好臭!!
另外佢都比左1x片比我地睇...
個嘉賓係基仔,
差唔多全班都望實晒我"-V-~
同時都好火,因為我聽到有人將古巨基讀成古巨雞
坐我隔離再隔離果個話我想喊咁...
but我全程都冇喊到wor!!!!
放學果陣,
Miss Lee同我講:知唔知今朝邊個打黎?
I said I don't know..
then佢講:古巨基ar!!!佢問我你最近系學校點wor...
我答話你(me)成日king計
-V-"呢次我有dd不祥預感....
don't know why........... |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2007 年 4 月 18 日 星期三 晴天 |
今次4篇"文章"長dd...  |
以前李生比我見到做d咩...
我都唔會告佢,
因為我果陣重x佢;
but now對佢越來越失望,
甚至HATE....
我正考慮緊告唔告李生,
睇下佢點對我+心情好唔好la!!
中默堂就黎完果陣,
冼老師話:有時間...
落堂個鐘聲就即響,xd~
第2堂ga中文(lunch time ga前1堂),
冼老師對譚生講:1陣間拎埋你本默書簿...食...
我地全班大笑,
冼老師講返:唔係!!拎本默書簿,改正~~
常識堂,
好多time都用黎做個專題研習,
我同Anna LAu傾緊...
跟住我右面傳來1陣嘈炒ga聲音;
原來係力爭尚由同melissa系度嘈...
問返Mary kwok,先至知道佢地大概做乜鬼...
以下係查詢mary kwok ga:
melissa:你鍾意邊個?
力爭尚由:XXX(我個名)囉!!
melissa:唔係丘xx咩?!
mary kwok:丘xx out左好耐...
力爭尚由:我e家唔鍾意丘xx...(趴系張椅(好似係喊))
(跟住我無端端走過去佢地果度)
me:唔好喊la...
melissa(問我):你做咩ar?
me:冇..冇ar!!
melissa:乜你咁關心佢ga?!(有dd奸笑)
me+力爭尚由:(無言中)
mary kwok:好sweet ar!!!
中樂,
個亞SIR又見我拉果個錯版愛得太遲;
我又唔記得左話比亞SIR聽個譜有d問題
都係自己累自己;明明自己岩ga.....
我試下拉個錯版,拉到唔識拉"-w-
跟住亞SIR問:你有冇返屋企練過ga??
我真係好直接咁答:冇ar...
亞SIR:咁你真係幾勁ga bo,拉得咁"好",20分(100分滿分)!!
我好lor咁笑左1下.... |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | ... | 376 | »
|