leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2007-02-09 07:17 PM
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


中樂團訓練~ 滿足

今日開始,,,,,,,,,,,,,
唔知點解條腰骨好痛
so行樓梯都要就住...

中文堂下星期1有入睇堂la!!
今次真係大件事lo..
Can any people help me?!

音樂堂's time...
Miss Chan話: 我係女高音黎ga....
唔怪得把聲咁恐佈la..
音樂堂成功捱過,,,,
happy~

今日全部中樂團ga所有人都要留校la,,,,
樂團訓練ar!!!!!!!!!!
排隊果陣扭PAT舞+李生+林生+王生又系度講呢d野↓
扭PAT舞+李生+林生(said): 王生好"靚仔"....
扭PAT舞玩呢樣野玩過火(said): 李生好靚仔....
就係呢句,,,,我就差d想打死佢
但由於費事再比人講我同李生ga關係
我死忍!!!
鬧都唔敢...
崔SIR講ga小息..
終於出現la~!~!~!
同慧妍king左1陣,,,,,,,,,,
果個所謂小息就完左la~
講埋同who坐...(即座位)
左面果個ok la""
佢就係何生
最慘ga係: 坐我右面果個係扭PAT舞
HELP~=0=

頭先同力爭尚由玩左1陣msn
又同冰藍兒玩左1陣...........msn~
佢(冰藍兒)同我講關於2.14 ga野,,

發表時間:2007-02-09 06:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


我認輸la~ 驚訝

today搭校車果陣
見到Derek Choi...
系巴士~
佢見到我,,,重同我say hi tim~
相反佢就見唔到李生
李生就開始火爆"""
重said佢溝女(溝果個係我ar,,HELP!!)
say個hi即嗎!!
咩事wor.
唉..

this time also is搭校車果陣
李生又無端端問我-->詞語串句串邊2個詞語wor
我咪比晒成本詞語簿佢睇lo~
我心諗: 佢邊會真係問我wor
佢比返本簿我果陣另外1d人講~臉紅la!!(係講緊我)
我有d懷疑..李生真係講晒比佢地聽
算la~我認我係x佢
我認呢樣野
but唔代表我會系2.14會做d咩野wor!!
so that你地唔好誤會
除左呢樣,,,
我重偷聽到佢同果d人講佢...
飛"左周xx(but緊係唔係柔柔la!!)

PE堂今日都係跳繩
交叉繩我1下都跳唔到
好瘀ar,,,,,
肥健都多過我....3下牙
but都好彩
馬生都係同我1樣
000000000...下

生活教育堂好無聊
1路狂唱"生命有價"
如果果首歌係基仔d歌ga話,,,
我會接受!!可惜唔係la~

算la~
我都係唔同你鬥la
因為...我認輸la.....
中2

發表時間:2007-02-08 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)