今日開始,,,,,,,,,,,,,
唔知點解條腰骨好痛
so行樓梯都要就住...
中文堂下星期1有入睇堂la!!
今次真係大件事lo..
Can any people help me?!
音樂堂's time...
Miss Chan話: 我係女高音黎ga....
唔怪得把聲咁恐佈la..
音樂堂成功捱過,,,,
happy~
今日全部中樂團ga所有人都要留校la,,,,
樂團訓練ar!!!!!!!!!!
排隊果陣扭PAT舞+李生+林生+王生又系度講呢d野↓
扭PAT舞+李生+林生(said): 王生好"靚仔"....
扭PAT舞玩呢樣野玩過火(said): 李生好靚仔....
就係呢句,,,,我就差d想打死佢
但由於費事再比人講我同李生ga關係
我死忍!!!
鬧都唔敢...
崔SIR講ga小息..
終於出現la~!~!~!
同慧妍king左1陣,,,,,,,,,,
果個所謂小息就完左la~
講埋同who坐...(即座位)
左面果個ok la""
佢就係何生
最慘ga係: 坐我右面果個係扭PAT舞
HELP~=0=
頭先同力爭尚由玩左1陣msn
又同冰藍兒玩左1陣...........msn~
佢(冰藍兒)同我講關於2.14 ga野,, |