leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


today學中樂~ 滿足

[如題]
即係today同李生學中樂,,,
遇到前bf,,,
anson kwok in 5A
佢叫我1聲就走左人

today english lesson
Miss Lee要我地~
整+send(真係寄ga)post-card
and than Miss Lee寫左個例子:(English address格式)
""Anson "Chan"
(Address)""
I think亮亮果陣時1定have some失望
beause the eg is Anson "Chan"
not Anson "Kwok"
亦都嚇到我dd,,,
eason chan=3="

學校比左我地張數獨us,,,
1-2年班果d好易,,
3-4年級都ok ga~
5-6年級超級難
打出黎比d數獨友答先

 

 

9

3

 

 

 

6

 

 

8

 

 

 

7

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

 

 

 

1

7

 

 

8

 

6

 

 

 

 

 

 

 

4

 

5

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

8

 

 

4

 

 

 

 

7 

 

 

點牙?!係咪好難呢~

頭先on msn,,,
see到李生online=="
好彩我果度調到去unline~!!

發表時間:2007-01-10 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


自制選擇題~(可以借) 開心

如題~!!
1...
2...
3~~!
開始'''''

[[選擇題]]~!!
1)  日本/韓國??
2)  古巨基/陳奕迅??
3)  TVB/ATV??
4)  學校/屋企??
5)  電腦/電視??
6)  友情/親情??
7)  MP3/MP4??
8)  容祖兒/楊千嬅??
9)  衛蘭/衛詩??
10)Twins/Sun boyz??
11)森美/小儀??
12)冷氣/風扇??
13)MSN/Icq??
14)Qooza/Xanga??
15)玫瑰/百合??
16)西瓜/橙??
17)Christmas/New Year??
18)羽毛球/籃球??
19)貓/狗??
20)薯片/薯條??
21)塗改帶/塗改液??
22)鉛筆/原子筆??
23)快歌/慢歌??
24)古典音樂/流行音樂??
25)中式/西式??
26)紅色/綠色??
27)天平座/獅子座??
28)乘數/除數??
29)中文/英文??
30)PSP/手提電話??

發表時間:2007-01-09 10:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


只係冇feel咁簡單?! 滿足

尋日開始,,,
我就唔知why點望任何ga boy..,]
竟然1個都冇feel=3="
咁已經對love also冇晒feel~!!
p.s.~除左對住基仔

尋日開始,,,,
我換左blog music~!!
果首歌is愛與誠(基仔唱ga)
呢首歌已經代表我對love ga想法?!
"別再做情人 做隻貓 做隻狗不做情人
做隻寵物至少可愛迷人..."(歌詞~)

尋日開始,,,,,}
冇乜心機
唔知why~!!
講完

請比意見呢篇日記~!!

發表時間:2007-01-09 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)