今日,,
我去cd鋪果度買左2隻cd,,
不過今次買ga cd唔係淨係基仔果d,,
係雜錦cd,,
(咁即係邊2隻姐?!)
咪咁心急la,,
宜家我咪講lo~~
就係:
1. love 06情歌集
2. 好人歌集
________________________________________________
今日我9:00-4:00去左果度,,咩咩夫人生渡假村~
你知我好鐘意唱歌ga la,,
我就死拉死[o車],,[o車]佢地去唱k室度,,
(做咩??)話明「唱k室」ar ma?!緊係入去唱k ga la!!
......唱唱下k,,忽然!!!我個仇人推門入左黎,,好恐怖ar~
佢又話入黎唱k,,唱得難聽,,我忍佢~(難聽到嘔 ...)
重「冇肉」我偶像?!(唱基仔d歌)
哼~正pk!!
_______________________________________________
|