~衛~B你日記
唔該上黎睇左我個日記留個言呀!寫少少野都得架喇,我最増D鬼鬼殊殊既人@!
leoliu
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
leoliu
MORE...
«
‹
May 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
尚無任何好友
:: 日記搜尋 ::
日記標題
作者名稱
搜 尋
2006 年 5 月 25 日 星期四
-The end-
我由而家開始,我已後唔會再打日記!已後都唔會,我唔可以再俾人知我而家諗緊乜,更加唔想再睇返我o既過去!如果你有睇完呢篇野之後,你可以delete左佢,唔洗再睇!唔該哂!
刊登時間︰2006-05-25 01:14 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 leoliu 的日誌
)
玲玲... 於 2006-05-28 11:35 PM 發表:
對5住,,我只係想你分清楚咋,,if我過分左,,我會講sorry的,,
請原諒..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
玲玲... 於 2006-05-28 11:09 AM 發表:
讓愛?你讓咩愛呀?你地都分左手喇,分左手搵第2個都好正常姐,,
5通呢D就叫讓愛?咁你咪好偉大!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
ok~算我講錯!sorry!不過我點都唔會再寫落去!我唔會再響到覆你!係咁!
Posted at 2006-05-28 10:21 PM [
編輯
] [
刪除
]
玲玲... 於 2006-05-27 12:01 AM 發表:
其實你都5駛咁做ar,,其實你係度逃避緊d野,,逃避並5係一種解決既辦法,,
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咁我想問返你!我可以點做?唔通我走去求佢叫我同返我一齊呀?定還是要好蕭灑咁去讓愛呀?
Posted at 2006-05-27 02:28 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 leoliu 的日誌
]