~衛~B你日記
唔該上黎睇左我個日記留個言呀!寫少少野都得架喇,我最増D鬼鬼殊殊既人@!
 
 
leoliu
 
 
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


2006 年 5 月 25 日  星期四 晴天
-The end-

我由而家開始,我已後唔會再打日記!已後都唔會,我唔可以再俾人知我而家諗緊乜,更加唔想再睇返我o既過去!如果你有睇完呢篇野之後,你可以delete左佢,唔洗再睇!唔該哂!

刊登時間︰2006-05-25 01:14 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 leoliu 的日誌)


玲玲... 於 2006-05-28 11:35 PM 發表:
對5住,,我只係想你分清楚咋,,if我過分左,,我會講sorry的,,
請原諒..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



玲玲... 於 2006-05-28 11:09 AM 發表:
讓愛?你讓咩愛呀?你地都分左手喇,分左手搵第2個都好正常姐,,
5通呢D就叫讓愛?咁你咪好偉大!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok~算我講錯!sorry!不過我點都唔會再寫落去!我唔會再響到覆你!係咁!
Posted at 2006-05-28 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



玲玲... 於 2006-05-27 12:01 AM 發表:
其實你都5駛咁做ar,,其實你係度逃避緊d野,,逃避並5係一種解決既辦法,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我想問返你!我可以點做?唔通我走去求佢叫我同返我一齊呀?定還是要好蕭灑咁去讓愛呀?
Posted at 2006-05-27 02:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 leoliu 的日誌 ]