我前日放學..有人吹雞
我就去8下..其實係我d朋友嘈人
咁我就help下佢地啦..
我就吹d人黎啦..點知有差佬黎捉人
比人捉到囉.真慘
但牙媽冇罵我..只係叫我唔好再做姐..牙媽好少咁鬼妤人喎
唔知做咩...前日起碼有50幾人到左..但我只係吹左20幾人...真少呀