| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 成身濕晒 好慘!! |
分類: 未分類 |
今日10點幾 起早身 跟著去左洋屋企 12點幾就番左屋企 番到屋企打左一陣機
食完野 誠黎左我屋企 佢好勁呀 升左紅拖 我就升左紅物 跟著我地去左洋屋企
睇佢打左一陣機就出左去 我地去左打波 得穎係到打 我同誠好悶 果陣時 我睇住
佢地打 我己經好嬲 跟著我地去左猜台 果條友係咁係到反猜 我超嬲 我同佢講
反你老味 跟著佢比穎猜 跟著 我地去左網吧玩 玩完之後 我地去左7仔買野
我食左d野 我地去左公園玩 玩滑梯 好爽呀 成條禈濕晒 個個都係濕晒
好慘呀!!!濕晒 跟著我地去左打波 同班細路打 好廢呀!1!!!!!!!
嬴左啦 我同誠打左一陣 好正呀!! 跟著我地番左屋企 好好玩!!!!
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 16 | »
|