| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| 2006-08-03 |
分類: 未分類 |
今日起左身啊~~
好早就起身~~
起左身,就去補習~~
d野易到咩咁~~
唔去都得啦~~
補完習又去kc到補~~
又係易到咩咁~~
補完習,陪左阿軒去地帶果到買野~~
佢話想送條頸飾比佢條女喎~~
又唔敢擔入去買~~
咁我咪幫佢囉~~
入到去,同d女職員講~~
"佢話想買頸飾比佢女朋友喎,有咩介紹啊??"
玩到佢死啊~~
XD
陪完佢,去左味千果到食野~~
d女職員問"兩位,食唔食煙啊??"
大姐大,我地兩個好明顯唔夠18歲啦~~
點會食煙啊,就算係有啊,都唔會講啦~~
=3=
食完野,自己返屋企lu~~
返屋企之前,去左剪頭髮~~
剪到個頭鬼死咁7~~
唉~~
剪完頭髮,咪返屋企囉~~
行返去果陣,見到個女仔~~
佢扁住個嘴,望住我~~
雖然唔係好令女~~
但係唔知點解我會覺得佢好可愛喎~~
XD
好想問佢拎msn啊~~
T_T
返到屋企,就冇野做lu~~
好掛住岩岩果個女仔啊~~
>3<
PS:我既日本譯名係"小川海斗"!?(讀音係Oqawa kaito)~~好攪野既日本名啊~~
|
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
好驚啊  |
分類: 未分類 |
今日落好大雨啊~~
@w@
好驚驚啊~~
(扮下小dd先)
wahaha~~
11點7先起身啊~~
起左身冇野好做~~
睇左陣電視~~
(宜家d卡通片真係好..............)
唉~~
1點幾果陣比阿媽叫左落公司~~
T_T
冇得出街玩啊~~
去左幫老豆掛布布~~
好重啊~~
@w@
去到人地屋企啊~~
好大啊~~
有成3層啊~~
@w@
嘩~~
有令女啊~~
好彩我有黎幫手姐~~
好人有好報啊~~
wahaha~~
我係到幫老豆整d布布
佢負責掛掛~~
我整到好支力啊~~
=_="
o no~~
唔夠xx啊~~
又要返公司拎~~
唉~~
整左好耐啊~~
不過冇所謂啦~~
有令女啊ma~~
wakaka~~
終於整完lu~~
嘩~~
有曬$3百做貼士啊~~
wakaka~~
整完曬d野返左屋企lu~~
睇左陣電視就訓教教lu~~ |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 悶瓜 |
分類: 未分類 |
好早起身,
出街打波,
返黎打機,
夜晚訓覺! |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 去camp |
分類: 未分類 |
依幾日去左camp
前日,因為個同學,
全部人都遲曬到啊~~
T_T
一去到見到d女仔~~
車~~
3個得1個ok~~
其他果d......................
唔想講啊~~
整好曬d野~~
去左玩d game
好無聊啊~~
悶到瓜~~
夜晚聽d咩電台~~
悶到瓜~~
不過我掛住睇女
都冇理到佢~~
haha~~
去左room果到玩,
玩到2點幾就訓lu~~
玩左好少既野~~
不過講左好多好好笑既野~~
笑死我啊~~
第二日,
原來仲有個令女嫁
因為有事,所以遲左入營~~
haha~~
好好玩啊~~
玩左好多野~~
個令女又好好笑~~
夜晚果陣,
竟然都有女媾"唔見裙"!?
佢咁樣...................
(雖然個女仔都好樣)
我地夜晚玩"唔見裙"~~
要佢講果個女仔既野出黎~~
又等佢地傾電話果陣,
玩佢地,玩到4點幾~~
今日好早就起左身
(其實都冇訓到)
整好曬d野,出營lu~~
终於可以返屋企lu~~
個營都冇咩令女既~~
所以整到我都冇曬心機玩~~
haha~~ |
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
慘  |
分類: 未分類 |
今日好遲先起身~~
起左身,諗住陪表弟去op~~
點知電話個鬧鐘冇啦啦響左~~
oh no~~
原來今日要去司儀果到啊~~
死啦~~
得返一個鐘~~
係我屋企坐車去
最快都要9個字喎~~
我唔理3721
我換左3即刻坐車~~
個樣整都未整過~~
唔理啊=3=
坐車果陣先整返下個樣~~
(死啦,都唔知岩岩有冇令女見到我嫁T_T)
去到lu~~
. . . . . .
一個令女都冇!?
(◎.◎)
算啊~~
仲要對足3日6個鐘~~
算~~
玩左d game囉~~
e!?
(○.●)
有令女啊!?
不過遲到~~
lunck~~
haha~~
佢玩game果陣記得我個名啊!?
(佢全部都唔記得啊!?)
haha
同令女玩既時間真係過得快啊~~
咁仲完左lu~~
我玩完都6點幾~~
同班fd食左d野就返屋企囉~~
你地都知啦~~
我返到屋企都冇咩野打嫁啦~~
今日又咁完lu~~
88 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|