今日也算是最開心的一天,,也照了很多相 已經到左Last School Day, 就咁就脫離校園生活. 今日係我最後一日喺lee間學校返學!
遺忘打blog了
經常睡眠狀態中.. 每日只有3-4小時的睡眠時間.oh我想死.我一向不是夜睡的人, 訓小1個中我都想死!!!._.
今日派左宗教test~卷35/40~