個頭好痛無打幾日!sorry~~~
因為要游水所以我剪左頭髮,如果唔係濕左個頭之後D頭髮會左住我睇野!
琴日簡直好悶唔係好想講!
哩排我林緊一個問題,就係點解哥哥唔識玩樂器又唔識樂理,就可以作左禁多好歌哩?唔通世界上真係有天才哩樣野?
係2c班人仕,光仔話不如暑假去我大嶼山到玩同住幾日,你地想唔想啊!見字請認我!!