今日係開學既大日子...深信也是大家好的開始~
我地今日第一樣野做既係上課室點名...然後就去到禮堂進行開學禮~
間學校既校歌係普通話黎嫁...有d字都味學過...我都唔識唱...就係睇住人地唱~
d老師係咁講神...又話神會帶比你d咩...講到我好眼訓...之後叫我地祈禱...我都一樣係唔識~
完左個開學禮...就返到課室去...班主任話要選班長...叫我地自薦自己~
結果無人肯做...之後老師話請中間果行第三個男同學做~
果個男同學好唔願意...最後就選左第二個...然後女班長就星期一先選~
老師話我地想做咩職位...就同佢講...佢會盡量比我地去嘗試~
佢講到咁...我覺得佢係想全班同學都要有職務...唉...如果真係...我都唔知做咩好~
我依家要坐尾三啊...想坐前d啊...不過唔得...因為女仔矮...所以無計~
終於都到左放學時間啦...返到屋企覺得好悶...所以打左比Cathy...同佢傾計~
佢話佢地首校歌係英文黎嫁....好多唔識讀...真係慘啦...以後仲有好多日子要唱啊~
原來我都諗唔到寧波咁嚴嫁喔...小息得五分鍾...佢地果班係5樓~
去廁所要去唔知2 , 3樓...落到去仲要等...咁超過5分鍾都唔奇啊...不過佢地遲左返要記名同解釋~
慘慘...係咁多先...告一段落~