今日訓到成十二點先起身! 之後食完野就去有自修室溫書! 溫到三點就走,唔知點解點溫都好似唔係好入腦! 之後就返左屋企訓覺! 訓完之後又係到食野!正! 近排都無試過! 電車男真係好好睇呀! 讀書運動要有天份, 追女仔只要努力! 真的可以嗎??