今日番工超累呢... 隻腳痛到乜咁... 好悶呀...日日如事..都唔知有咩新搞作 星期五放假...諗下有咩搞先!!
從來未試過對住一個女性朋友完完全全咁講曬自己d野比佢聽...(開心呢/\ /\") 我都唔知自己可以點選擇... 就黎死喇!!! 我驚自己會後悔...唉... 一波未平一波又起...灰..= =
(琴日訓著左...)琴日:
又係咁朝早番工遲到..唔要再遲到丫!!! 但係琴日番工好開心.. 有一件事終於放低左.. 番工等放工...放工之後同 碧君 jimmy 黑鬼 海寶 呀be cocolee 去左睇六樓後座2.. 幾好睇....唔錯唔錯
今日: 唔打喇... 眼訓!!
我都唔知我自己依家可以點.. 我可以同邊個講.. 邊個人我信既..我自己都唔知..好辛苦ar!! 無無聊聊咁就一日... 我真係唔想遲到.. 但係我有苦衷...(唉..) 算吧啦...講黎都冇用... 想知您係唔係講緊我... 您話半年唔拍拖住....咁我可以等多您半年...(唔好話半年..等多兩年都肯......(閱讀全文)
今朝早9點鐘起左身...打機... 打 打 打 ...打到12點鐘到..收到左彪彪電話... 佢叫我做果d白痴100問....膠的 問我過唔過嘉福坐...我眼訓到死= =" 都係冇過到... 就咁係屋企打機打左成日...唉 - -""
[點解會變到咁...灰曬..]
難得跟情人思想同行 每段説話深得我心 明日又能為誰認真 若這刻輕率轉身 遺失這情人 怎可再......(閱讀全文)