2008 年 8 月 10 日 星期日  |
終於入到Qooza  |
分類: 未分類 |
各位QOOZA的同志們,QOOZA終於開返了(睇緊呢篇文章既人:我知啦.如果唔係點睇你篇BLOG?)
經歷過連續4日無打QOOZA既日子-_-
一口氣補打返咁多篇既BLOG...
8月5日:
唔記得..
我記得喇.
去左打兵兵球,
好似打到6點.
果陣個天好黑.
不過出到去又唔係幾黑喎.
無風掛一號風球.
勁.
8月6日:
最令我難忘既事就係八號風球,
正係係屋企到玩CS定唔知AOC定唔知兩樣都有玩.
好悶-.-
8月7日:
今日都無咩特別事.
正係晏就去打兵兵球..
打到6點幾7點.
就返屋企.
返到屋企又係玩cs/aoc- -
有冇人可以介紹d online game比我?
8月8日:
奧運開幕..
去左睇戲.
睇完鄧康黎左.
跟住同六蚊仲有鄧康去銀座到行.
點知行行下佢地Pe甩我.
追到頭都暈埋.
係咁追佢地係咁走.
比佢地玩死..
途中見到陸小姐係銀座到Hea..
跟住有一次我搵唔到佢地,
鄧康打黎,
佢話係7-11.
然後我即刻跑過去,
跟住我地去新北江..
又比佢地Pe- -
唉....
算- -
之後陸蚊諗住Pe返鄧康(鄧康果陣搭緊lip)
我地即刻跑.
鄧康竟然發現唔到.
然後去到某個地方陸蚊見到鄧康,
我地即刻走,
然後鄧康打黎,
問我地係邊,
我求其搵個藉口去呃佢.
我話:
果陣我地行得慢,
唔知你去買野飲.
咁我咪去搵你.
之後鄧康黎到.
陸蚊唔知去左邊.
我同鄧康又搵佢.
之後就搵到佢,
然後係咁行,
又比佢地pe.
真係慘- -
最後就返屋企..
(鄧康見到呢篇野唔好打我-_-)
8月9日:
無出街,
係屋企.
夜晚做功課做到1點訓.
今日:
終於上到qooza啦.
沒有qooza的日子真係慘.
我e家先明白-_-
(4日都打得咁少..好自卑..)
囧
如果的事幾好聽x]
|
| 發表時間:2008-08-10 05:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|