Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


終於入到Qooza 開心 分類: 未分類

各位QOOZA的同志們,QOOZA終於開返了(睇緊呢篇文章既人:我知啦.如果唔係點睇你篇BLOG?)

經歷過連續4日無打QOOZA既日子-_-

一口氣補打返咁多篇既BLOG...

8月5日:

唔記得..

我記得喇.

去左打兵兵球,

好似打到6點.

果陣個天好黑.

不過出到去又唔係幾黑喎.

無風掛一號風球.

勁.

8月6日:

最令我難忘既事就係八號風球,

正係係屋企到玩CS定唔知AOC定唔知兩樣都有玩.

好悶-.-

8月7日:

今日都無咩特別事.

正係晏就去打兵兵球..

打到6點幾7點.

就返屋企.

返到屋企又係玩cs/aoc- -

有冇人可以介紹d online game比我?

8月8日:

奧運開幕..

去左睇戲.

睇完鄧康黎左.

跟住同六蚊仲有鄧康去銀座到行.

點知行行下佢地Pe甩我.

追到頭都暈埋.

係咁追佢地係咁走.

比佢地玩死..

途中見到陸小姐係銀座到Hea..

跟住有一次我搵唔到佢地,

鄧康打黎,

佢話係7-11.

然後我即刻跑過去,

跟住我地去新北江..

又比佢地Pe- -

唉....

算- -

之後陸蚊諗住Pe返鄧康(鄧康果陣搭緊lip)

我地即刻跑.

鄧康竟然發現唔到.

然後去到某個地方陸蚊見到鄧康,

我地即刻走,

然後鄧康打黎,

問我地係邊,

我求其搵個藉口去呃佢.

我話:

果陣我地行得慢,

唔知你去買野飲.

咁我咪去搵你.

之後鄧康黎到.

陸蚊唔知去左邊.

我同鄧康又搵佢.

之後就搵到佢,

然後係咁行,

又比佢地pe.

真係慘- -

最後就返屋企..

(鄧康見到呢篇野唔好打我-_-)

8月9日:

無出街,

係屋企.

夜晚做功課做到1點訓.

今日:

終於上到qooza啦.

沒有qooza的日子真係慘.

我e家先明白-_-

(4日都打得咁少..好自卑..)

如果的事幾好聽x]

 

發表時間:2008-08-10 05:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客