|
|
| 2009-06-02 |
今日,返學,,然後放學,,
還有幾日就考試...
還有幾日,,tsa,,- -
還有1,2個月,,參加同人展..- -+
第一次參加,,好興奮,,聽人地講,,係好好玩..
不過都要等到8月,,
跟住佢話會教我用電腦上色..@@
好開心,,
不過中途盡備個時一定會好累的,,
唔緊要,,ha,
係7月3,,我地書法班的去可樂廠參觀,,
去到就真係飲可樂啦..- -""
文章分類: 未分類 |
|
|
|
|
Halo*Halo*Halo* 見你d畫>畫得好令~ 想請教下你^3^ 請問你係畫頭髮先定個面型先嫁??
|
網主回覆
喔喔,,抱歉,
我基本上是本少打網誌的,,所以,,
我畫畫係先畫眼的,不過有時也會是畫臉型先,
但對我來說先畫眼會較易畫好臉型, Posted at 2010-09-01 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| 個 人 資 料 |
|
暱稱: CaNdY 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... | |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|