')))Fai 日 言己
不開心就不開心
也別勉強的慰問
但求隨著我的心
灑脫地尊重我的傷感
leungkafai
暱稱: °×[輝
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
煩..
班際籃球..
12月6日
賣旗(初四)
初二...
文章分類
全部 (230)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 4564
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

     

2005 年 11 月 13 日  星期日

晴天

 

星期日... 愉快

今日一早就同阿媽去飲茶...飲飲下呀哥and儀姐都黎埋..

飲完茶呀媽出街...我就去借書睇..""灌籃少年''(都ok好睇..)

之後就係屋企睇書..睇左好耐...(先睇到第三期...)

之後就睇電視..做賭唔知咩...幾好笑..

 睇完之後...呀哥同儀姐落街唔知做咩..

而我就好無聊咁睇電視..睇睇下..就落街借書...

借左""灌籃少年''第四同六期..(冇睇清楚搞到借左第六...仲要返到屋企先知..)

借完書經過足球場..見到肥明佢地鬥波...睇左一陣..

就返屋企..返到屋企見到呀哥同儀姐都返左黎..

睇緊套''朱古力獎門人''...我都睇埋一份..

都幾好笑..睇完都夜晚lu..

 

刊登時間︰2005-11-13 04:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

     

2005 年 11 月 12 日  星期六

晴天

 

學界第二場... 開心

今日俾怒海打電話黎嘈醒左...醒左之後睇破壞丸...

睇完之後..就食飯..

食完抖一陣..就出門口去排頭村...

開頭以為三點去到...四點開波..

點知係兩點去到三點開波..

去到見到青年會對''林球x''...青年會羸左..

開頭仲以為好勁''林球x''..點知都係輸俾我地和左個隊..

不過我覺得青年會好似勁左...

佢地之後就係朱敬文對基督..

都打得唔錯架...

不過我射失七公....邦邦跳到入去射失...(我俾波佢...)

不過我有球''雞批''..令到爆呀..

不過我打打下撞左落人地眼鏡到..我就流血...佢就爆左眼鏡..

最後20比15羸左佢地..仲俾鄧sir話e場波..我要記住三十年...

不過都係入左六球...(覺得少左d...)

今日肥威都有黎睇...佢就俾人輪流同佢傾計..

打完之後我地換完3333..就去沙田買書..買完就返顯徑...

本身諗飲西瓜汁架..不過搵唔到..

返到去睇佢地練足球..之後就返屋企..

刊登時間︰2005-11-12 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

     

2005 年 11 月 11 日  星期五

晴天

 

練手球... 驚訝

今日又係孤獨咁返學..數學堂測驗...(做唔哂...)

之後三堂..英文堂都係抄野..

之後就上p.e.跳繩...跳得勁''渣''..一分鐘得八十下..(個個都百幾下..)

之後跳大繩..都唔差架啦..入哂d人...

玩完大繩之後..踢波..輸得好慘...3比1..(冇哂面啦..)

之後lunch食完野睇波波..

之後三堂都冇咩野..放學本身諗住搵細鄧幫我睇電路圖...

點知佢部機改唔到野..搞到要番屋企改..

之後就去搵堅堅借333練波..(上p.e.整到條33濕哂..)

練波都冇咩野..係練下d''方''..(郭洹同baby&阿傑都返黎...)

練完之後同郭洹去ok買野飲...之後一齊返屋企..

今日落街食飯...正...不過好累..

刊登時間︰2005-11-11 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

     

2005 年 11 月 10 日  星期四

晴天

 

買袋袋袋.... 愉快

今日起身食下野..睇下錄影帶..

之後呀堅叫我同佢食早餐...

咁就去左佢屋企...之後就一齊落街食早餐..

食完再上佢屋企打機..

打到一點幾..佢去踢波..

咁我就返屋企..

係屋企冇野做...坐下睇下漫畫...

就出左mk...我同威威等左jacky半個鐘..

之後先去行mk..去到都冇咩買野..

淨係買左個袋...之後jacky又買我個隻袋..

不過唔同色..我仲要同威威兩個借$$$$俾佢買..

之後就返屋企...

刊登時間︰2005-11-10 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

     

2005 年 11 月 9 日  星期三

晴天

 

旅行''南 丫 島''...

今日學校去旅行..我地去南 丫 島...

我地要一早係個個唔知咩港澳線碼頭..(唔識去...所以一早就搵左jacky同邦邦去..)

不過呇a要食早?.所以就叫呇a係中環到等..

不過自己搭車個會好悶...所以搵到呀傑陪我...點知呀傑搵埋郭x濤一齊去..

未起身就俾人係咁打電話搵我..

我換完333就出門口...(平時著校服見到d著便服就會望住個d人...)

點知今日我俾人望番...搞到好似怪物咁...d人係顯徑去到大圍都望住我..

之後去到九龍塘第一個..真係估唔到...

等埋呇a兩個..我地就搭車去中環..

去到就搵埋jacky呇a...之後就行過去個碼頭到...

行過去個時..見到黃卓&m姐同miss林...本身諗住..

跟住呇a就去到...點知路痴與上路痴..個個都唔識路...真係樣衰..

之後就要問人啦..係呇a問人其間..

我同黃卓就玩e個言語上既遊戲...玩左一陣..

我地就去到e個碼頭..之後呇a有呇a行...我地有我地行..

我地都算早到..爭係班傻婆同埋潘政昊早過我地..(小花&kaki.波波!!!詩魔詩)

去到一陣..其他人都黎...

齊人之後...我地就去e個南 丫 島啦...

搭船同等船個時影左勁多相..

去到之後...行左勁耐先到個沙灘..

到左個個都換3333玩e個排球..我地打左一陣排球..

就拎個波波黎踢..(幾好玩.)

踢左一陣..我地玩數字球..狂攻周炳..玩個個都累哂..

之後我地玩uno...小花羸哂..

玩左兩鋪就去食野..又要行勁耐出番去..

出到去食下野..咁就返去沙灘...

返到去...我地5a對6ab...玩e個沙排..

一番激鬥之下..我地5a羸左2比1...

之後我地再鬥e個沙足..

輸左....之後就換3333...換個時仲沖個到凍到屎既涼...(呇a仲話舒服..有病..)

之後就行去食e個呀婆豆腐花...包個全場..miss李請...

食完我地好快咁行去搭船..搭番中環...

之後我地就係個碼頭再次影相...

影左好多張...之後我地就去左尖沙咀打機機機機..

打到九點幾就返屋企..

行返屋企個時諗左好多野..

刊登時間︰2005-11-09 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]