#~﹏Hei~~**((*)*)_)
''任何人自己都不是完整的;他的朋友是他的其餘部分'''))美 - 福斯迪克
leungpakhei
暱稱: ﹙﹙﹙﹏"PaK he I"﹚
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


18的歲月 鬱悶 分類: 未分類

我好耐冇打BLOG啦...
冇記錯,暑假7月中到打完..就直到...而家,,,

過多一個禮拜.我就生日喇,
係一個轉[列]點...18歲GE生日,,
個個都話18歲好呀,,可以做哩樣野個樣野...
但我就有唔同啦,
呢排..我係都諗..佢地所講GE野,,
18歲,係咪咁好呀....
對於我呢講,,,,
18歲同會考都好接近,..好自然就會將兩樣野聯想,
假如會考唔掂...我已經18歲LU喎...咁係咪等於要出黎做野呢,..
18歲做野....65歲退休,,,65-18=47,,,有47年時間俾你涯,
黠涯呀!!!
以上都係前兩日諗GE野,,,,
而家諗GE就係,,,,,,
我決定唔去諗不切實際GE野,,,
只要我讀好書,,,就唔會有以上情況,,,何必要去攞黎煩呢,,,
所以,,,我而家開始溫書了,,,,,14分冇難度,,,,目標係20分,,,,
希望所有朋友都好似我咁諗啦,,,,目標20分..''EASY TO DO''
仲未會考GE就...做好準備啦,,,想有多D機會搵野做???就要做好準備喇<<
黎緊我GE生日願望係,,,,,目標20分,,,
 

『俾D心機啦....如果你係過來人就會咁GE諗法,,,,不竟大家都係學生』

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對日記的遺言
溜冰
腳酸酸
派卷派卷
變肥仔,,,
訪客留言
最近三個月尚無任何留言