2008 年 9 月 7 日 星期日
我的子淇是成熟的 (子淇应吾应同阿你?) 我的芝芝是聰明的 (芝芝应吾应同阿你?)(但你咁小上黎,你好难应我嗰喎!!) 我的子淇是衝动的 (子淇你是不是?)咔 我的芝芝是善忘的 (善忘與聰明有冇衝突呢?)呵呵 我的子淇和芝芝是对我好好的 (我認同ga....所以要对我更更ok勁勁超超好) 我的子淇和芝芝誰是最貪美的 (i think ...) 子淇和芝芝是大傻瓜
2008 年 8 月 22 日 星期五
木馬!很好得意!啲音乐好聽! 坐緊吊車影的 我和小木馬....哈哈 這隻嘢很搞鬼..^^...佢仲親我隻手!!呵呵!! 這个是kung fu panda''的其中一隻嘢 要很夜先有氫氣球坐!!很美 哈哈哈!!人力車?!我的車伕在哪里??!!0o0'' hayo!!!kung fu panga....有型pose!! 要同呢隻老虎死过!!!\.../'' 很抽像嘛??!!!! 我的氫氣球!!咔咔咔哈......超靚也 好美!!! 呢隻系魔鬼魚.....一pat''嘢 超超超多人....汗味勁勁勁勁勁 哈哈哈...起尖咀到影架!!咔~銀牌选手''涼涼 朗豪坊的星座嘢 ...我冇同leo影也><'' 這个怪人掛條狐狸尾起个patpat到!!!!!!擺明想引人注意啫!!!哈哈哈
2008 年 6 月 30 日 星期一
GOOD FRIEND ☆★☆★☆★☆★☆☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆ LALALALALALALALALALALALALALA ◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇ ◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆ JUST FRIEND [^^] △▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼ YOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYO ○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○● WE'RE FRIENDS
JUST FRIEND
[^^] △▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼ YOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYO ○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○● WE'RE FRIENDS