2011-08-22
好番lu :p
功課仲爭geog 星期3應該交到!
而家要搞掂埋2篇世史 essay !!
動力我還是有的 ~
---------------------------------------------
我是人 不是鬼
難道你怕人多過鬼?
有些人說的豁達
說忘了 說放下了
老實說 你一直在介意 你不會放下
你老想這樣 我就成全你罷了~~
如果你把它當遊戲..
羸家是誰? 有目共睹 ~~~~
2011/08/18
星期一病到而家
返學真係好辛苦
每日放左買完野食就返屋企食藥訓覺
再起身做功課
發燒 頭痛 肌肉痛 咳
撐下落去 仲有星期5 同下星期3日
唔睇醫生 我唔想請假
假期冇做功課 而家就要做:s 好攰
2011/8/17
愛沒必要經過無數散聚至得到。