2006年6月26日 晴天
today 係一個好悶o既一日!
我好似時咁...都係7點幾起左身(唔知點解好多人話我早起身)
我冇食早餐=.=朝早係咁打幾(三小俠)
去到1點幾鐘 我一開msn∼就見到=.=唔開心o既野
一句到未:『係一個好悶o既星期一』