今日我好感動ar~~>.<

上個Day F,我經歷左我對信仰既疑惑,一直以黎,我覺得基督徒唔係一定要參加團體既崇拜黎表示自己對神既愛,因為咁樣同我媽咪每個月有幾日去拜佛有咩分別呢?對我黎講,雖然影響其他人,叫未信既相信係好重要既事,但我總係覺得我應該以我自己既方法去敬拜我所愛既神,而唔係做d門面野,所以我感到無奈同疑惑,就O係果日既初團時間,我向神祈禱,我希望神俾我一個指引,俾我知道我係冇唸錯ge。就o係第二日既RSC堂,我聽到果首令我感動,令我決志既果首歌,突然間,我好似明白左神既意思,我唔會再好似以前咁愚昧無知,我已經知道我條路應該點去行。
而今日,我睇左一套電影,應該都好多人聽過,《生命因愛動聽》,哩套戲令我有左好多睇法(對愛情)。其實我唔需要任何物質上既野,對我黎講「感覺」係最重要ge,如果有一個男仔o係我一個有紀念價值既日子,做一件令我感動既野個話,我諗我會二話不說地愛上哩個人(諗姐....現實可能唔係咁...),其實女人唔係男人諗得咁貪慕虛榮,佢地要既只不過係一剎間既感動。
不過~~好似好d咁既仔~~又點會有男仔鍾意wor~~所以~~我都唔會去諗哩d野~反正~我對男人興趣不(童年陰影ar...)
|