| «‹ February 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|
| 2006 年 5 月 9 日 星期二 |
 | |
| 黑仔....... |
今朝要同tree哥講早會
超緊張
好火羅呀我
跟住要校服檢查
我滿以為自己冇事
點知比人話我頭髮長
仲要連續3次
要扣分......
第五分啦(冇記錯的話)
其實大把人長過我(傑傑等人都咁認為)
點解係都要揀我喎><
仲有呀
我d hair唔會一日之間長好多
今日先三條友一齊同我講
無病呀
跟住d堂冇乜特別
中文堂因為miss yu冇番so訓咗成堂
超正
科學堂黑仔之神有黎會一會我
上lab果陣冇啦啦比chem鐘卜我個頭
超無奈
project learning果陣覺得我地冇乜嘢做過
個書面報告會好少
唔係咁happy
放學打咗陣波就去林士德睇我地自己人打波
又win
入決賽
番屋企之後又收到個壞消息
死人葉jer豪話佢部機係cd rom
燒唔到隻碟
你條死仔早響ma
sai我時間
聽日番學實殺咗你!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-09 11:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|