好慘...隻腳好痛.. 係咁的...琴晚我唔小心係上格床趺左落嚟... 結果今日隻腳底好痛(因為係左腳腳底落地先)
另外..今日玩電話真係好好笑..笑死我...
冇諗過可以咁好笑..
最多人的時候,好似有成6個人(唔知有冇數錯)
搞到我都唔知邊個講緊野..因為太多人..太多聲了