^_^ 明天就,
真的能睡到自然醒了嗎?
很累噢.假期還沒開始.
已經燒了三分一.
翻埋大陸又剩下三分一.
希望可以約到想約的人.
買到想買的東西.
做到想做的事.
玩到想玩的東西.
可是.這一切.
都是未知之數.
寒.假.
甦醒:2014-01-28 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]