今日真心有D炆.
也許是因為段片?
好煩.唔想同你地鬥落去.
但係又唔甘心.
真係唔甘心啊.!
T^T到底點樣先可以反超翻.
甦醒:2013-07-01 06:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]