做人很煩!
特別是女生,
善良又要俾人恰,
邪惡又要俾人捉,
做人很難,
生理又會生病,
心理又會生病,
又或者心理生理一起病...
雖然係咁,
but我係一個人,
而且仲係一個女生,
又有誰能否認呢?
甦醒:2012-01-16 09:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]