過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`12•17~晴天 
`好心情^^

好了,匯業...

輸了^^好吧,

不過沒哭噢^^

miss說EQ高了haha;

也許是期望不大,所以...

沒有很在意的感覺;

而且,匯業完了,

還有個歌唱比賽值得期待;D

然後...膠組長他們...

太厲害了;

high爆了,狂叫kaweng現場直播;

好勁;難以用言語形容,

興奮到跳;haha...

我今天的預感太準了;D

又是這樣...難道你就不會替我高興一下嗎?

一盤冷水潑下來是甚麼意思?

"車,人地拎之嘛又唔係你拎"

人地拎我唔開心得ga?

我就係好開心,好替人地開心;

佢地對我咁好,你呢?

少少野就嘈嘈嘈,

心情唔好又嘈嘈嘈,

唉...我都費事破壞我ge好心情;

反正我就是很好心情!!!

好厲害的你們,hahahahahaha,

開心到喊,好感動lor唔係講笑>^<

風來過,走了...

消逝的不只時間...還有回憶...
還有...心跳...

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-12-17 10:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言