過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`07•24~晴天 
2011-07-24

時間又過佐一日;

實在好想快D離開澳門;

離開所有令人痛苦ge一切;

昨晚小瑜跟我地訓xP

成晚響度踢被-3-搞到我成晚冇訓-3-

today,朝早去佐水坑尾影貼xP

對象是:suki and fish;...haha開心死;

又行行行行到佳景-w-

食佐M記玩佐陣,再去拎蛋糕;

真係腳殘/_\其實我一D都唔適合行街-w-

行多一陣就腳軟;一累就想番屋企xD

HK人真係好勁,我驚逼驚焗驚嘈驚攰;

佢地可以忍受到以上四種感覺xD

提早給bau suki慶生xD

明天才說生日快樂xD

ar霖聽日去旅行喇>v<

kai駿又係;個個都有得去旅行/_\

唉,得我冇;悶死喇T^T

滴答滴答,我實在很討厭'最後';

'最後'一堂,意味著我再能見到您的日子...

變成一個未知數/_\

再沒有期待;

這時忽然又想起樂天熊仔/_\...

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-07-24 11:03 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言