好攰...打佐幾日仗;
終於有得歇下la而家;
不過譯佐十多篇文之後...
成身散曬T^T...
今日做佐一件成世內疚ge事...
要cool煲就要踏出第一步...
到底誰能給我勇氣?
甦醒:2011-03-04 10:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]