過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`02•02~晴天 
2011-02-02

棄我去者...昨日之日不可留;

很好;^^今日成日都響屋企;

嘗試做電腦作業...但放棄了-v-

然後跟霖聊天;kaka...我們談到小哲跟孔;xD

再後來嘛...如此如此這般這般;

等您好久呢;ka掛著msn只因掛著一個人;

然後沖涼...今日年三十;要用柚子水沖>.<;

好香ar...自然的香氣;仲有好熱xD

好舒服;然後ar哥黎佐;ar哥好呆lor`

越望佢越搞笑xD...真係好搞笑;

新年新景象;是這樣的吧;^^

年三十...做番上年ge事;拜早年;xD

那麼各位...新年快樂;

男的越來越帥*v*女的越來越美;*v*

至於我嘛...越來越高;xD再加心想事成;我要自由;

突然很不想回鄉...如果病佐就可以留響澳門;

真係好-v-將會很很很想您;想到瘋掉;-^-

感覺難受`算了;還是好好享受一下鄉情吧;

我條頸巾-3-超唔想戴...本來想織過一條ga嘛;

但係最尾都冇冷織lor`;所以...

kammy,你也太幸福了;話說...

答應san chu的也沒織完-3-別罵我;

我決定...以後一定聽曬你話xP

還有lam的...我要完成lam的3個願望;xP

如果有個人可以送佢親手織ge頸巾比我就好喇;*v*

一定感動的要命*v*只是...我一直都係做送哥個-v-

嘉敬哥日帶ge頸巾是mama織的;

我帶ge都係自己織的-v-mama也是帶我的-3-爸爸也是;

我也想撒撒嬌...-3-但唔知mama識唔識織-v-

<<<主角係條頸巾>v<係咪超乖囡呢我;

<<<主角係瑜瑜個蘋果面xD

<<<主角都係條頸巾lor;   p.s.佢係ar哥...唔係ar爸xD

我家真的好幸福呢;在某些時候...

其實除去某一點嘛...也真的很幸福的;P

可惜那一點永遠也不能被忽視;

忽然有一段話很想說呢;

Comment is needless

其實...一個微笑的表情;

比CM好多了;

CM真係好象徵式;-3-

沒話說就給我一個微笑吧;^^

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-02-02 09:54 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言