過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`02•02~晴天
棄我去者...昨日之日不可留;
很好;^^今日成日都響屋企;
嘗試做電腦作業...但放棄了-v-
然後跟霖聊天;kaka...我們談到小哲跟孔;xD
再後來嘛...如此如此這般這般;
等您好久呢;ka掛著msn只因掛著一個人;
然後沖涼...今日年三十;要用柚子水沖>.<;
好香ar...自然的香氣;仲有好熱xD
好舒服;然後ar哥黎佐;ar哥好呆lor`
越望佢越搞笑xD...真係好搞笑;
新年新景象;是這樣的吧;^^
年三十...做番上年ge事;拜早年;xD
那麼各位...新年快樂;
男的越來越帥*v*女的越來越美;*v*
至於我嘛...越來越高;xD再加心想事成;我要自由;
突然很不想回鄉...如果病佐就可以留響澳門;
真係好-v-將會很很很想您;想到瘋掉;-^-
感覺難受`算了;還是好好享受一下鄉情吧;
我條頸巾-3-超唔想戴...本來想織過一條ga嘛;
但係最尾都冇冷織lor`;所以...
kammy,你也太幸福了;話說...
答應san chu的也沒織完-3-別罵我;
我決定...以後一定聽曬你話xP
還有lam的...我要完成lam的3個願望;xP
如果有個人可以送佢親手織ge頸巾比我就好喇;*v*
一定感動的要命*v*只是...我一直都係做送哥個-v-
嘉敬哥日帶ge頸巾是mama織的;
我帶ge都係自己織的-v-mama也是帶我的-3-爸爸也是;
我也想撒撒嬌...-3-但唔知mama識唔識織-v-
<<<主角係條頸巾>v<係咪超乖囡呢我;
<<<主角係瑜瑜個蘋果面xD
<<<主角都係條頸巾lor; p.s.佢係ar哥...唔係ar爸xD
我家真的好幸福呢;在某些時候...
其實除去某一點嘛...也真的很幸福的;P
可惜那一點永遠也不能被忽視;

忽然有一段話很想說呢;
Comment is needless
其實...一個微笑的表情;
比CM好多了;
CM真係好象徵式;-3-
沒話說就給我一個微笑吧;^^
« | 633 | 634 | 635 | 636 | 637 | 638 | 639 | 640 | 641 | 642 | ... | 745 | »
|
|