過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`01•16~晴天 
2011-01-16

討厭冬天`

為什麼要創造沒有雪的冬天呢;

還有我...獨自靜靜的窩在房-v-

悶到嘔...今朝起身係咁賴床;

食完早餐又賴著響將椅到;

變佐條懶蟲...然後睇佐陣書`

暮色已看完...現在看新月;

想溫習`冇心溫-3-

去佐探表妹`原來佢1月9日出佐世;

*v*BB岩岩出世勁勁勁得意`

突然好想去松山跑步`

暖下個身-v-但又陷於兩難之中`

因為還有個大測週T^T`哭.

為什麼想溫習呢`其實一向都唔溫-v-

但係...似乎對於某個班某人的挑釁...很不爽;

好似而家肥佐好多咁lor`塊面-v-又要減肥-3-

您我疏遠...又開始慢慢靠近`

好懷念夏天的感覺;*3*

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-01-16 02:45 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言