落雨la
執屋..其實只係執自己ge書檯 真係好痛苦.. 平時鐘意有幾亂就有幾亂 到執ge時候先後悔
以前我好鐘意咩都留低 但係今年就想扔走好多野 ha 我變la
唔再留戀一d無關痛癢ge事 或者係好事嚟ge..