琴日UE
都係考得好差..
真係要去補a..
最需要改善writing同埋oral..
咁去補習社補好似冇咩用..
今朝過早出門口..= =
冇咩期望
所以連自我介紹都冇prepare
一開始見到個requirement係兩文三語就嚇咗一跳
點知原來係冇普通話ge xd
雖然英文個part都係死得好慘..
但係都已經非常高興la
原來係頭80 la~
已經滿足la
我估另外兩個點都有一個入頭20 ge~
"市區名校"d女仔係咪個個都train到超有禮貌
又超有自信ge呢..@@
原來表弟3歲la
佢唔肯講野ge..= =
明明細路仔應該成日笑ge ma
但係佢就成日扁嘴
pmath!
而家開始溫習= =
|