...[[好朋友*]]是一生一世的◆。ו3.•"*
老公/\/*+我是你的最愛嗎?!★"
■*×°你是 真的愛 我 嗎|[°' ★
...|′| × "我只怕你給別人搶走了〞
__________________不再愛我'‵||◆
聽日就要入院喇...估吾到咁快就9號!!
今日係最後1日可以摸住佢同佢傾計計...
奇實我真係好想喊好想大大聲咁喊..但又吾敢喊...
好好好辛苦..如果有人可以比我對住佢大喊1場就好喇"
12號.老公要上庭..(吾想老公有事)!!!
廿二,廿三號我又要上庭(又要見到果個人,唉)
最近..又好似成日比人呃咁..點解會咁??
不過..算啦....
只要自己對人好..人地自然會對返自己好
因為信嫁"=﹏="
某某同埋某某就算比你呃我都可以扮吾知..
因為..我真係有當梨係我ge巧巧巧朋友..
我信你呃我1定係有你ge原因!!!>w<"1定係咁ge
ps.[老公,,我艾艾艾梨唷" 吾巧離開我牙"..
梨返工果陣要小心d唷"吾巧再整親喇"
奇實真係好想free野"但係要忍下"=口=
應成左老公吾free就吾free得"
|