2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 2010-01-16 |
今日全日系喔企
無出左街...
你兩日都何能系喔企閉關..
嘻嘻
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
2010-01-15  |
今日考數學五識吖
想抄人地噶..
岩岩又翻光見五到..
真系火都來...
不過第2份卷就超開心
有得比我抄...
好想翻大陸吖.
掛住大陸D朋友
好想吖... |
2010 年 1 月 14 日 星期四  |
2010-01-14  |
今日英文超難.....
都五知道點做的
好彩有韓國仔系度...
距比我抄英文超開心
英文很能會合格
聽日就要考數學勒....
大家加油吖.. |
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
| 2010-01-13 |
今日系第一日考試
心情都有D緊張
不過早放學都幾開心的..
好掛住大陸D朋友吖
好想翻去同距地玩
|
2010-01-11  |
今日好無聊吖...
甘多日系最無聊噶一日
有一兩堂都幾開心...
4點就發夢開到5點30分
之後就快放學
我羅左毛毛件衫無比翻去
之後就落山...
到最後件衫都五使我羅翻喔企
開心
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | » |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|